1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

88--er JH motor start slecht.

Discussie in 'Help!!!!' gestart door Remco Bonsen, 27 jun 2020.

  1. Remco Bonsen

    Remco Bonsen Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    8 nov 2019
    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    accountmanager
    Locatie:
    Weesp
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    zilvergrijs
    Bouwjaar:
    1988
    Mijn 88-er USA met JH motor start dan wel en dan niet.
    Vervangen:
    - brandstoffilter, bouwkavels, rotor en verdelers

    Nagekeken:
    - brandstof en opvoering dien het, zorgen voor brandstof.
    - brandstof relais+zekeringen

    Starten wil helpen als ik remreiniger in het luchtfilter spuit... zie foto. Weet alleen niet wat het doet en moet ik daar oorzaak vinden?

    Wie heeft er nog tips of herkent dit probleem?[​IMG][​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
     
  2. Draco

    Draco Moderator Medewerker

    Lid geworden:
    3 jul 2004
    Berichten:
    14.469
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    48
    Locatie:
    Veluwe
    Als hij WEL start op remmenreiniger, zou je kunnen kijken richting de brandstofaanvoer.
    Schoon brandstoffilter heb je al, geen rommel in je tank van een roestende vulpijp? (kan ook van vorige eigenaar zijn)
    Opvoerpomp en hoofdpomp die goed werken (tenminste, JH heeft dacht ik ook een pomp onder de achterbank?)
    Enne, wat is een bouwkavel, leuk dat autocorrect :D
     
  3. Remco Bonsen

    Remco Bonsen Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    8 nov 2019
    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    accountmanager
    Locatie:
    Weesp
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    zilvergrijs
    Bouwjaar:
    1988
    Some pictures[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  4. Remco Bonsen

    Remco Bonsen Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    8 nov 2019
    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    accountmanager
    Locatie:
    Weesp
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    zilvergrijs
    Bouwjaar:
    1988
    Frank,

    dank je wel voor je reactie.
    Heb even opvoerpomp eruit gehaald en zeefje nagekeken en gespoeld (was al schoon) direct IN de tank gekeken en ook schoon.
    Vulpijp geinspecteerd en gevoeld of ik corrosie kon vinden (bewoog niet en zag er goed uit).

    Toch maar weer proberen met starten en wat denk je: lopen! Straks weer proberen.

    Groeten,
    Remco

    PS bouwkavel....HAHA...bougiekabel :-|
     
  5. Fedde

    Fedde Bezoeker

    Lid geworden:
    11 dec 2001
    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Key Account manager
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    wit
    Bouwjaar:
    1985
    Injectoren van de spinnenkop, zoals ze dat noemen, kunnen verstopt zitten. dat zijn de metalen leidingen rechts van je luchtfilter waar je remreiniger in het gespoten.
     
  6. Remco Bonsen

    Remco Bonsen Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    8 nov 2019
    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    accountmanager
    Locatie:
    Weesp
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    zilvergrijs
    Bouwjaar:
    1988
    Thanx...klinkt logisch. Ondertussen start hij weer dus hoppa naar de APK.

    VW garage gebracht: meneer er doen maar 3x groot licht.. joh haal de stekkers van de verstralers los dan is het okay..gedaan echter bij thuis komst weer stekkers eringedaan en wat denk je...werken

    Meter euvel is dat mijn radiator fan gaat draaien als ik mijn binnenventilator aanzet
    #klusvoornadevakantie

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina