1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

achterkant te hoog na vervangen schokbrekers + veren

Discussie in 'Help!!!!' gestart door Fjz, 31 jan 2020.

  1. Fjz

    Fjz Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    11 jul 2016
    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    8
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Grijs
    Bouwjaar:
    1982
    Hallo Daklozen,

    ben al een tijdje niet meer actief geweest....
    ik zit met het probleem dat na het vervangen van de schokbrekers + veren (zoals de titel het al zegt)
    mijn cabrio uit 1982 veel te hoog op de wielen staat wat kan ik hier aan doen??

    met vriendelijke groet,
    Fabian WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-01-31 at 20.38.33.jpeg
     
  2. Mees

    Mees Aktieve bezoeker

    Lid geworden:
    14 nov 2004
    Berichten:
    12.522
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    48
    Beroep:
    ondernemer
    Locatie:
    Terug op den Bult....:D
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Zwart met roest.
    Bouwjaar:
    1993
    Zakt nog wel, tenzij je andere dempers en veren hebt gebruikt.

    Groet, Mees
     
  3. Fjz

    Fjz Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    11 jul 2016
    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    8
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Grijs
    Bouwjaar:
    1982
    jaa dat dacht ik ook maarja we zijn nu al jaar verder en is niet verder ingezakt.... heb originele nummers gebruikt.(Monroe)
     
  4. Draco

    Draco Moderator Medewerker

    Lid geworden:
    3 jul 2004
    Berichten:
    14.470
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    48
    Locatie:
    Veluwe
    Het eerste wat ik zou denken is dat er toch geen veren voor een Golf 1 zijn gebruikt
     
  5. Gertje

    Gertje Bezoeker

    Lid geworden:
    27 jan 2014
    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Locatie:
    Lommel, Belgiƫ
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    LA5Y helios blauw
    Bouwjaar:
    1988
    Yep, ligt aan de veren.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2020
  6. Systreme

    Systreme Aktieve bezoeker

    Lid geworden:
    10 dec 2006
    Berichten:
    1.407
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    38
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Assistentmanager/keurmeester
    Locatie:
    Winschoten
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    blauw
    Bouwjaar:
    1986
    Lijkt me dat je versterkte achterveren er onder gemonteerd hebt.
     
  7. Fjz

    Fjz Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    11 jul 2016
    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    8
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Grijs
    Bouwjaar:
    1982
    iemand originele nummers voor de veren dan? want ik wil graag van deze veren af ......

    Iemand die belang heeft bij deze versterkte veren ?
     
  8. mano-16v

    mano-16v Bezoeker

    Lid geworden:
    7 jan 2008
    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Monteur zwaar materieel
    Locatie:
    Rozenburg
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Saphire silver
    Zit de schotel niet gewoon verkeerd om?
     

Deel Deze Pagina