Hoi Allemaal! Vergeef me als het onderwerp al bestaat, maar ik kon het niet vinden. Hoe heet je auto? of heeft hij/zij geen naam? Mijn vrienden hebben de gewoonte al hun auto's een naam te geven, daarom heb ik de mijne ook maar gedoopt. Mijn vorige auto (Mercedes 190 uit 1986) moest het met de naam Joey doen. Maar sinds een paar weken heb ik eindelijk een Golf cabrio, ze heet Stefanie, haar artiestennaam is GaGa. Oké, ik geef toe, gek als een deur... maar wel goed gek.
Laatst wilde hij niet starten, ik weet niet hoe ik hem toen allemaal heb genoemd :smt011 (achteraf bleek de accu leeg te zijn
nja een naam is tot daar aantoe maar om die naam nou in grote letters zo op de achterkant te plakken :roll: wel uniek een golf gaga :smt005
de mijne heet ... shit omdat ik haar zovaak zo benoem :-D ....shit wil weer niet starten... ....shit is weer eens stuk... ....shit de tank is weer leeg... ....shit bandjes oppompen... ....shit weer wassen.... al lot of shit is going on :-D :-D
M'n eerste heette Roodkapje :mrgreen: M'n tweede heette Sneeuwwitje :mrgreen: En de derde heet The Black Pearl :mrgreen:
Gheghe kom net dit tegen toevallig (echt waar) http://www.goedgevoel.be/gg/nl/826/Vrou ... mpje.dhtml
topic bestaat inderdaad al zo'n 5 jaar :lol: viewtopic.php?f=7&t=3643&st=0&sk=t&sd=a& en zelfs toen bestond er al eerder eentje
Mijn cabrio heet Mona 8) Om het maar even uit te leggen: Het is een Mark One -> MOne -> Mona Daarbij is het natuurlijk ook een referentie naar Mona Lisa, de vrouw met de mysterieuze glimlach.. Als ik mijn autotje zie staan is het net of 'ze' ook glimlacht... En nu mogen jullie me uitlachen