1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BELANGRIJKE MEDEDELING (LEES EVEN AUB)

Discussie in 'Algemeen Nieuws' gestart door Free-Wave, 10 jun 2018.

1. Free-Wave

Free-Wave Administrator Medewerker

Lid geworden:
    12 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    48
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Ondernemer
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    LC9Z - Zwart Metalic
    Bouwjaar:
    1991
    Vanmorgen bereikte mij het droevige nieuws dat Edwin en Sandra hun jongste zoon hebben verloren door een noodlottig ongeval. Edwin is al jaren moderator op dit forum en bij de meeste forummers denk ik wel bekend, ook Sandra was actief hier. Eigenlijk hebben ze elkaar via dit forum ontmoet.

Lars is slechts 3 jaar oud geworden....onbegrijpelijk en oneerlijk .Iets dat geen enkele ouder wil meemaken. Woorden schieten altijd te kort bij dit soort gebeurtenissen..wat kun je doen om je medeleven te betuigen of iets van troost te bieden?
    Toch wil ik als blijk van medeleven graag "iets " doen. Ik weet nog niet wat en ook nog niet precies hoe maar ik sta in contact met een vriend die dicht bij de familie is en die kan dit in een later stadium met ons communiceren. Voor nu willen ze graag rust en privacy , laten we dat respecteren en de communicatie via die vriend laten verlopen.
    Zijn er meer forummers die hierin willen meedenken of aan mee willen werken? Het eerste wat in me opkomt is bv een bloemstuk o.i.d voor de begrafenis/crematie maar er zijn wellicht meer of andere opties.
    Suggesties? Ideeën? Laat even een berichtje achter dan kijken we met zijn allen wat we kunnen doen?

2. Free-Wave

Free-Wave Administrator Medewerker

Lid geworden:
    12 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    48
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Ondernemer
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    LC9Z - Zwart Metalic
    Bouwjaar:
    1991
  3. matthijs82

matthijs82 Bezoeker

Lid geworden:
    10 jul 2014
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Werkloos
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    la5y
    Bouwjaar:
    1988
    Ik kom hier de laatste tijd weinig. Gister zag ik het bericht hier staan, en zoals bij iedereen raakt het mij ook.
    Deze dingen lijken soms zo ver weg, maar zijn tegelijk ook zó dichtbij.
    Onbeschrijvelijke gevoelens en een verschrikkelijke realiteit.
    Maar rust is er te vinden, ook al lijkt het soms van niet. Ook al delen we massaal op facebook, pray for Paris of pray for Brussel, ik heb geen facebook maar op zulke momenten zou dit van mij ook voor de nabestaanden mogen.
    Ik wil daarom hierbij Edwin, Sandra en de familie nog heel veel sterkte wensen voor deze moeilijke periode.

4. mano-16v

mano-16v Bezoeker

Lid geworden:
    7 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Monteur zwaar materieel
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Saphire silver
    Poe, heftig. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan ook niet iets zeggen wat jullie leed vermindert.

"De mooiste bloemen worden als eerst geplukt"

Deel Deze Pagina