1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dashboardverlichting golf 3

Discussie in 'Archief' gestart door Anonymous, 12 jan 2007.

1. Anonymous

Anonymous Guest

hey, ik heb als winterauto een golfje 3 gti gekocht. Nu reed ik er vanavond mee, en het bleef akelig donker op het dashboard :D . De twee lcd schermpjes met de kilometerstand en de mfa zijn wel verlicht maar de tellers zelf niet.

-Iemand een idee waar deze lampjes van de tellerverlichting zitten, want die zitten volgens mij niet aan de achterkant van de teller.
    -Tevens is de climate control ook volkomen donker, zitten hier ook lampjes achter die je kunt vervangen? Iemand ervaring daarmee?

Alvast bedankt!

2. Cabbie-Ron

Cabbie-Ron Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    30 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Ik denk persoonlijk dat je lichtschakelaar stuk is, de aansturing naar je dashb. verlichting dan.

Als het donker is en je zet je contact aan dan gaat je digitale schermpjes als het goed is al branden.
    Als je je licht aan doet dan moet hij iets zwakker gaan branden.
    Als dit het geval is ben ik bang dat je schakelaar overleden is.

Eventueel zitten de lampjes boven in de tellerunit ( uit mijn hoofd).
    Tellerhuis ligt er makkelijk uit, komt omdat hij geen km teller kabel heeft.
    Is volledig elecktronisch aangestuurd.

3. Anonymous

Anonymous Guest

ok bedankt, dat zal ik iig. even nagaan. Maar de verlichting van de achteruitverwarmingschakelaar doet het wel, en alles wat wel brandt reageert wel op de dimschakelaar.

4. Anonymous

Anonymous Guest

Het bleken tocg gewoon kapotte lampjes te zijn. Het zijn van die speciale lampjes (een plastic dopje met een lampje erin) die je erin moet draaien. In de climate control zijn het ook dit soort lampjes alleen dan nog kleiner. De het frontje van de climate control kun je er zo afklikken net zoals een radio frontje, en dan kun je de lampjes vervangen.

Deel Deze Pagina