1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

het is het gokje waard

Discussie in 'Gezocht velgen en banden' gestart door Martijn MK1, 19 apr 2016.

1. Martijn MK1

Martijn MK1 Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    5 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Beige
    Bouwjaar:
    1990
    Na de winterstalling, was eigenlijk niet nodig met deze zachte winter, was het de bedoeling om ergens in juni of juli de auto weer naar buiten te laten......

Maarrrrrr, mijn oorspronkelijk als trouwauto gekochte liefde mag op 20 mei alweer fungeren als trouwauto. Toegegeven, op het oog een mooie auto maar natuurlijk wel met wat gebruikservaring. En om het bruidspaar niet te veel risico's mee te geven wil ik de auto vooraf even laten keuren en dan weet ik al wat er komen gaat: de bandjes.... vorig jaar al op het randje ivm uitdroging, dit jaar zal het dus niet beter geworden zijn.....

Dilemma..... 4 nieuwe banden of wellicht een setje hier op het forum..... Dussssss, heeft er iemand een setje 15"of 16" velgen liggen met goede, niet uitgedroogde banden en er maximaal 400,- voor wil hebben? Eind deze maand ga ik de knoop doorhakken dus je hebt nog even de tijd om na te denken of die keurige, in nieuwstaatverkerende en altijd binnengestaande set in de schuur toch eigenlijk een beetje te veel in weg ligt......

Dank alvast voor het meedenken.

Hartelijke groet,

Martijn

2. Abrieo

Abrieo Bezoeker

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    18
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Zwart
    Bouwjaar:
    1981
    Voor dat geld kun je beter bv bij oponeo.nl zelf nieuwe banden bestellen en ze bij een bandenboer laten monteren. Dan hou je nog geld in je zak ook :)

3. Martijn MK1

Martijn MK1 Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    5 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Beige
    Bouwjaar:
    1990
    tja, maar soms wil je ook wel weer eens iets nieuws he.....

Deel Deze Pagina