1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Car service van veen is een echte aanrader

Discussie in 'Garage ervaringen' gestart door Reneke, 4 aug 2015.

1. Reneke

Reneke Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    30 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    8
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Wit met rode kap
    Bouwjaar:
    1982
    Heb begin van het jaar een cabrio gekocht. Er was heel veel mee gerommeld. Ben toen via via bij Edwin terecht gekomen ( car service van veen) .
    Edwin kwam met het slechte nieuws dat er niet veel meer van te maken was. Hebben dus in goed overleg besloten om er een ander blok (2h) in te leggen. Edwin is er gelijk mee aan het werk gegaan. Eerst al die oude rommel eruit , toen motorruimte schoongemaakt en gespoten . Toen is Edwin langzaam weer gaan opbouwen, er is ook een andere versnellingsbak onder gegaan en elekta is ook vernieuwd. Heb vorige week mijn cabrio opgehaald, en het rijdt als een trein. Ik kan iedereen Car Service Van Veen aanraden, Edwin is echt iemand die er verstand van heeft en ook goed en super netjes werk afleverd.
    Ik ga mijn cabrio verder onder handen nemen en dit gaat allemaal bij car service van Veen gebeuren.

2. cabrioG60freak

cabrioG60freak Aktieve bezoeker

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    38
    Beroep:
    eigenaar Car service van Veen
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    beige /goud
    Bouwjaar:
    1983

Dankje wel Rene
    Fijn om te lezen dat je er nu eindelijk plezier mee kan beleven ,heel veel fijne veilige km,s toegewenst .En als jij het goed vind zet ik hier morgen even wat foto,s bij van wat er allemaal gebeurt is aan jou auto
    Gr Edwin

3. Kristof

Kristof Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    30 mrt 2015
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    8
    mooiere reclame bestaat er niet denk ik.

Ik denk dat ik mijne ook eens ga binnen steken om alles eens te laten nakijken.

Reneke vindt dit leuk.
  4. Martijn MK1

Martijn MK1 Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    5 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK1
    Kleur:
    Beige
    Bouwjaar:
    1990
    Vandaag ook bij Edwin geweest. Aanleiding was de afstelling van de ontsteking. Dat was snel geregeld en vervolgens de auto even optisch nagelopen. Bleek de vulhals van de tank kapot te zijn en de achterbanden tegen de veren aan te schuren. Top dat Edwin zo gepassioneerd en betrokken is, volgende week ga ik er weer heen om de eerder genoemde punten aan te pakken. Edwin, aan mij heb je een vaste klant ook al is het niet om de hoek........

Reneke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina