Rene, stuur ook ff een pb deze kant met het rekeningnr. Kan ik mijn bijdrage ook ff gaan regelen. :smt006
Ik wil wel doneren, maar geen idee hoe dat paypal werkt, maak het liever rechtstreeks over Dus als dat kan graag hoor het graag dan via pm :-D Proost Baco 8)
Doe mij ff een pm´tje met het rekeningnummer. Weet alleen nog steeds niet wat ik van de titel donateur moet denken :?
Voor mij hoeft het niet zo nodig achter mijn naam. Ben bang dat sommigen zichzelf extra rechten willen toedichten :? Maar misschien heb ik het mis hoor :roll: Maar kan iemand me aan het rekeningnummer helpen
tja das dus het lastige daaraan he de 1 wil wel de andere niet... is erg lastig qua administratie daarvan zegmaar
Daar heb je inderdaad gelijk in maar als mensen echt geen ranking bij hun naam willen hebben en dat specifiek aangeven.......... :smil013
Ik wil Rene ook niet weer met allerlei extra werk opzadelen hoor. :shock: :-D Maar ben alleen bang dat mensen er rechten aan zullen willen ontlenen. De tijd zal het leren. Geld is onderweg Rene :-D
Dat bedoel ik dus :shock: Daar heb je de eerste............................... Die het niet kan betalen :mrgreen: :smt005 :smt006
mies, jij weet toch dat ik werk voor de lol!! ik heb die centen echt niet meer nodig! hhhuuuuhhhhhh, wat gebeurt er, ik schrok wakker terwijl ik aan het typen was :-D