Allen, Alle oude topics die aangemaakt waren voor 01-01-2014 heb ik gearchiveerd naar het archief (http://www.golfcabrio.com/forums/archief.86/) Het was de bedoeling om alleen de koop en verkoop te doen maar alle topics zijn doorgespit blijkbaar Misschien zijn sommige toics iets te rigoreus "opgeruimd"..... Geeft dit dan even aan welke dit is en waar hij staat dan plaatsen we hem weer terug.
Lekker bezig Maar de adverteerders, indien nog immer adverteerders, zullen het wel niet fijn vinden dat hun topic foetsie is. Nog mijn suggestie gezien? Is dat iets? Gr Jeroen
Voor mij hoeft er op een forum nooit iets opgeruimd te worden op een paar secties na. Dat zijn: -Koop en verkoop -evenementen kalender. De evenementen kalender was op ons oude forum verdeeld in "evenementen nog te komen". En "evenementen al geweest" was een evenement geweest dan verplaatste een moderator dat naar "al geweest" de aftertalk ging dan gewoon door in dat topic. Doordat de titel een bepaald format had was er best goed overzicht. DD-MM-JJJJ / titel evenement / plaats evenement
Ik zat in de archief map te bladeren en zag dat de topics niet op volgorde staan. Ik heb verschillende instellingen gedaan (oplopend/aflopend), (eerste post/laatste post) maar alles bleef door mekaar staan. Hebben meerdere mensen dit? Is het mogelijk om dit wel werkend te krijgen? Dit zoek wat makkelijker namelijk. Groeten Niels
Bedankt Rene. Vandaar. Ik zie het nu ook. Zou je mijn auto topic kunnen verplaatsen uit het archief? Heb vandaag een update geplaatst maar zag dat mijn topic in archief staat. Bedankt alvast.
Ik mis een heel stuk in mn auto topic http://www.golfcabrio.com/threads/mices-cabrio-p5-nieuwe-wieldoppen.8988/page-8
"Mijn auto" topic staat ook in het archief, maar kon daar nog wel in posten. Wat is het verschil met archief en niet archief?
.... en ik dacht na lange tijd weer wat te updaten maar kan nu die thread niet meer vinden. Is die over te zetten naar "ik ben .... en ik rij .... " ? Gaat om de link in m'n onderschrift
Ik heb hem gevonden. Hij staat nu bij projecten. Dus niet meer in archief ik ben ik rij ga ik hem nog in plaatsen. Voor nu kan jij weer foto,s plaatsen en reacties ontvangen Gr Edwin